Uwarunkowania losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim – propozycja metodologii badań

Autor

  • JUSTYNA GIERULA Studentka, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Polska

Słowa kluczowe:

nauczyciel, losy zawodowe, szkoła podstawowa

Abstrakt

W niniejszym artykule poruszona została kwestia dotycząca uwarunkowań losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim oraz podana została propozycja dotycząca metodologii prowadzenia badań związanych z wyżej wymienioną kwestią.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

GIERULA, J. (2018). Uwarunkowania losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 546–551. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5816

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION