Uwarunkowania losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim – propozycja metodologii badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.79Słowa kluczowe:
nauczyciel, losy zawodowe, szkoła podstawowaAbstrakt
W niniejszym artykule poruszona została kwestia dotycząca uwarunkowań losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim oraz podana została propozycja dotycząca metodologii prowadzenia badań związanych z wyżej wymienioną kwestią.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
GIERULA, J. (2018). Uwarunkowania losów zawodowych nauczycieli szkoły podstawowej w ujęciu pamiętnikarskim – propozycja metodologii badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 546–551. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.79
Numer
Dział
SYSTEM EDUKACYJNY Z PERSPEKTYWY BADAŃ STUDENCKO-DOKTORANCKICH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.