Edukacja i system szkolnictwa niemieckiego na przykładzie zawodu fizjoterapeuty
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.8Słowa kluczowe:
szkolnictwo niemieckie, edukacja, szkoły zawodowe, fizjoterapia w Niemczech, statystykaAbstrakt
W artykule scharakteryzowano system szkolnictwa niemieckiego na podstawie modelu kształcenia fizjoterapeutów. Opisano poszczególne typy szkół, począwszy od szkoły podstawowej, poprzez możliwości, jakie niosą za sobą szkoły ponadpodstawowe – zawodowe, a także uczelnie wyższe. Został poruszony problem dostępności i klarowności systemu edukacyjnego w Niemczech. Na podstawie danych niemieckiego urzędu statystycznego dokonano analizy zaangażowa-nia społeczeństwa w proces nauki w kontekście uzyskanego wykształcenia.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
HANDKIEWICZ, K. (2018). Edukacja i system szkolnictwa niemieckiego na przykładzie zawodu fizjoterapeuty. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 73–78. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.8
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI PORÓWNAWCZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.