Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.18Słowa kluczowe:
efektywność dydaktyczna, programy symulacyjne, badania QEEGAbstrakt
W artykule przedstawiono koncepcję oceny procesu poznawczego na podstawie planowanych badań elektroencefalograficznych QEEG. Głównym problemem badawczym jest próba odpowiedzi na pytanie, czy i w jakim stopniu wykorzystanie nowoczesnych programów symulacyjnych stosowanych w kształceniu zawodowym wpływa na efektywność kształcenia. Efektywność kształcenia jest pochodną aktywności procesu poznawczego podczas uczenia się. W celu odpowiedzi na ten problem planuje się analizę aktywności mózgu dzięki rejestracji i obserwacji przebiegu róż-nych fal oraz wielkości potencjałów generowanych przez układ nerwowy.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
PRAUZNER, T., PRAUZNER, M., & PRAUZNER, K. (2018). Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 133–138. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.18
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.