Możliwość szkolenia mediatorów z wykorzystaniem e-learningu

Autor

  • AGNIESZKA LEWICKA-ZELENT Profesor nadzwyczajny doktor habilitowany, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Polska
  • EWA TROJANOWSKA Magister, doktorantka, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.38

Słowa kluczowe:

e-laerning, mediacja, mediator, studia podyplomowe, szkolenie

Abstrakt

E-learning staje się coraz powszechniejszą formą nauczania. Wykorzystują go również uczelnie wyższe w ramach studiów, przeważnie łącząc kształcenie tradycyjne z tym na odległość. Nauczanie zdalne ma zarówno mocne, jak i słabe strony. W wielu obszarach kształcenia może być skutecznie wykorzystywany. Jednym z kluczowych aspektów szkoleń przygotowujących do peł-nienia funkcji mediatora jest rozwijanie kompetencji mediacyjnych uczestników. Ten rodzaj kom-petencji, podobnie jak kompetencje społeczne, może być rozwijany podczas pracy w grupie. Celem opracowania jest przedstawienie możliwości korzystania z e-learningu w ramach szkoleń oraz studiów podyplomowych przygotowujących do pełnienia funkcji mediatora.

Pobrania

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

LEWICKA-ZELENT, A., & TROJANOWSKA, E. (2018). Możliwość szkolenia mediatorów z wykorzystaniem e-learningu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 269–274. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.38

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU