Możliwość szkolenia mediatorów z wykorzystaniem e-learningu
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.38Słowa kluczowe:
e-laerning, mediacja, mediator, studia podyplomowe, szkolenieAbstrakt
E-learning staje się coraz powszechniejszą formą nauczania. Wykorzystują go również uczelnie wyższe w ramach studiów, przeważnie łącząc kształcenie tradycyjne z tym na odległość. Nauczanie zdalne ma zarówno mocne, jak i słabe strony. W wielu obszarach kształcenia może być skutecznie wykorzystywany. Jednym z kluczowych aspektów szkoleń przygotowujących do peł-nienia funkcji mediatora jest rozwijanie kompetencji mediacyjnych uczestników. Ten rodzaj kom-petencji, podobnie jak kompetencje społeczne, może być rozwijany podczas pracy w grupie. Celem opracowania jest przedstawienie możliwości korzystania z e-learningu w ramach szkoleń oraz studiów podyplomowych przygotowujących do pełnienia funkcji mediatora.Pobrania
Opublikowane
2018-09-30
Jak cytować
LEWICKA-ZELENT, A., & TROJANOWSKA, E. (2018). Możliwość szkolenia mediatorów z wykorzystaniem e-learningu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 269–274. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.38
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.