Opinie słuchaczy studiów podyplomowych na temat nauczania na odległość

Autor

  • AGNIESZKA LEWICKA-ZELENT Doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Pedagogiki Resocjalizacyjnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.43

Słowa kluczowe:

nauczanie na odległość, student, studia podyplomowe, zalety, wady

Abstrakt

Zmiany cywilizacyjne wymuszają modyfikacje w wielu sferach funkcjonowania człowieka, w tym w tej dotyczącej edukacji. Tradycyjne metody nauczania coraz częściej wypierane są przez nowoczesne technologie informatyczno-komunikacyjne. Coraz większą przychylność zyskuje nauczanie na odległość, które wydaje się tym bardziej cenne w przypadku osób pracujących, a pragnących doskonalić swoje umiejętności nabyte podczas studiów. Dlatego celem badania własnego było poznanie opinii słuchaczy studiów podyplomowych na temat kształcenia online. Przebadano 60 słuchaczy kończących naukę. Wypowiedzieli się oni na temat tego, jakie zalety i mankamenty dostrzegają w takiej metodzie nauczania.

Opublikowane

2018-09-30

Jak cytować

LEWICKA-ZELENT, A. (2018). Opinie słuchaczy studiów podyplomowych na temat nauczania na odległość. Journal of Education, Technology and Computer Science, 25(3), 298–303. https://doi.org/10.15584/eti.2018.3.43

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION