Samoocena studentów kierunków nauczycielskich
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.33Słowa kluczowe:
zasoby osobiste, samoocena, student, nauczycielAbstrakt
To, w jaki sposób przyszli nauczyciele funkcjonować będą w roli zawodowej, zależy od wie-lu czynników, m.in. jakości kształcenia na uczelni, ale również od ich zasobów osobistych będą-cych predykatorami subiektywnego dobrostanu i satysfakcji życiowej jednostki. Szczególnie wartościowym i korzystnym zasobem, który człowiek powinien utrzymywać, rozwijać i odnawiać, jest wysoka samoocena. Przedmiotem zainteresowania uczyniono zagadnienia dotyczące samooceny z wykorzysta-niem Skali Samooceny RosenbergaPobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
BOCHNIARZ, A. (2018). Samoocena studentów kierunków nauczycielskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 242–247. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.33
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.