Samoocena studentów kierunków nauczycielskich

Autor

  • AGNIESZKA BOCHNIARZ Doktor, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Peda-gogiki, Zakład Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.33

Słowa kluczowe:

zasoby osobiste, samoocena, student, nauczyciel

Abstrakt

To, w jaki sposób przyszli nauczyciele funkcjonować będą w roli zawodowej, zależy od wie-lu czynników, m.in. jakości kształcenia na uczelni, ale również od ich zasobów osobistych będą-cych predykatorami subiektywnego dobrostanu i satysfakcji życiowej jednostki. Szczególnie wartościowym i korzystnym zasobem, który człowiek powinien utrzymywać, rozwijać i odnawiać, jest wysoka samoocena. Przedmiotem zainteresowania uczyniono zagadnienia dotyczące samooceny z wykorzysta-niem Skali Samooceny Rosenberga

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

BOCHNIARZ, A. (2018). Samoocena studentów kierunków nauczycielskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 242–247. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.33

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION