Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40Słowa kluczowe:
KRK, cele i efekty kształcenia, obiekty wiedzy, platforma e-learningowa, meta-daneAbstrakt
Wprowadzenie Krajowych Ram Kwalifikacji wpłynęło na różne aspekty funkcjonowania uczelni wyższych, w tym proces kształcenia na odległość. W artykule omówiony został wpływ tych regulacji na tworzenie zawartości kursów online, prowadzenie zajęć za pośrednictwem plat-formy e-learningowej oraz zarządzanie procesem zdalnego nauczania. Przedstawiono również sposób uwzględnienia Krajowych Ram Kwalifikacji na platformie LCMS Blackboard z wykorzy-staniem obiektów wiedzy.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
WÓJCIK, J. (2018). Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 299–306. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION