Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40Słowa kluczowe:
KRK, cele i efekty kształcenia, obiekty wiedzy, platforma e-learningowa, meta-daneAbstrakt
Wprowadzenie Krajowych Ram Kwalifikacji wpłynęło na różne aspekty funkcjonowania uczelni wyższych, w tym proces kształcenia na odległość. W artykule omówiony został wpływ tych regulacji na tworzenie zawartości kursów online, prowadzenie zajęć za pośrednictwem plat-formy e-learningowej oraz zarządzanie procesem zdalnego nauczania. Przedstawiono również sposób uwzględnienia Krajowych Ram Kwalifikacji na platformie LCMS Blackboard z wykorzy-staniem obiektów wiedzy.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
WÓJCIK, J. (2018). Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 299–306. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40
Numer
Dział
PROBLEMY DYDAKTYKI SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.