Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej

Autor

  • JOANNA WÓJCIK Doktor, Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Wydział Informatyki Stosowanej, Katedra Zastosowań Matematyki, Podstaw Informatyki i Technologii Edukacyjnych, Kierownik Zespołu ds. e-learningu, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40

Słowa kluczowe:

KRK, cele i efekty kształcenia, obiekty wiedzy, platforma e-learningowa, meta-dane

Abstrakt

Wprowadzenie Krajowych Ram Kwalifikacji wpłynęło na różne aspekty funkcjonowania uczelni wyższych, w tym proces kształcenia na odległość. W artykule omówiony został wpływ tych regulacji na tworzenie zawartości kursów online, prowadzenie zajęć za pośrednictwem plat-formy e-learningowej oraz zarządzanie procesem zdalnego nauczania. Przedstawiono również sposób uwzględnienia Krajowych Ram Kwalifikacji na platformie LCMS Blackboard z wykorzy-staniem obiektów wiedzy.

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

WÓJCIK, J. (2018). Wpływ Krajowych Ram Kwalifikacji na system e-learningowy uczelni wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 299–306. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.40

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION