Indywidualny system wartości jako czynnik kształtujący style kierowania dyrektorów szkół
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.23Słowa kluczowe:
dyrektor szkoły, style kierowania, system wartościAbstrakt
Artykuł podejmuje problematykę związku systemu wartości osób zarządzających szkołami oraz stylów kierowania. Na podstawie przeglądu literatury oraz dostępnych raportów zaprojektowano badania pilotażowe. Wstępne wnioski chociaż nie mają charakteru przesądzającego, to potwierdzają wcześniej omówione rezultaty uzyskane w badaniach zrealizowanych w innych środowiskach kulturowych. Wyniki sugerują pewną zbieżność co do dominującego sytemu warto-ści i preferowanego stylu kierowania/przywództwa dyrektorów szkół.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
RÓŻAŃSKI, A., & LECH, G. (2017). Indywidualny system wartości jako czynnik kształtujący style kierowania dyrektorów szkół. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 180–186. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.23
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.