Wiedza suicydologiczna jako niezbędny składnik kompetencji współczesnego nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.26Słowa kluczowe:
suicydologia, samobójstwo, dzieci, młodzieży, nauczyciele, opinia, profilaktykaAbstrakt
W artykule przedstawiono wpływ przemian społeczno-kulturowych na wzrost zachowań sa-mobójczych wśród dzieci i młodzieży, ukazano wagę wiedzy suicydologicznej w pracy współczesnego nauczyciela, przedstawiono opinię nauczycieli na temat samobójstw (badania własne), a także sformułowano główne kierunki działań zaradczych.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
NIEROBA, E. (2017). Wiedza suicydologiczna jako niezbędny składnik kompetencji współczesnego nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 198–207. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.26
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.