Media społecznościowe w e-learningu akademickim

Autor

  • URSZULA ORDON Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Edukacji Przedszkolnej i Szkolnej, Zakład Edukacji przez Sztukę, Polska
  • WIOLETTA SOŁTYSIAK Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Instytut Pedagogiki, Zakład Podstaw Pedagogiki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.29

Słowa kluczowe:

e-learning, kształcenie, social media

Abstrakt

W artykule dokonano próby zaakcentowania ważności mediów społecznościowych jako instrumentu w komunikacji interpersonalnej przyjaznego uczestnikom kształcenia w szkole wyższej realizującej e-learningowy model. W tym celu odwołano się do badań przeprowadzonych wśród studentów uczelni ekonomicznych.

Pobrania

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2017). Media społecznościowe w e-learningu akademickim. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 217–221. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.29

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ