Media społecznościowe w e-learningu akademickim
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.29Słowa kluczowe:
e-learning, kształcenie, social mediaAbstrakt
W artykule dokonano próby zaakcentowania ważności mediów społecznościowych jako instrumentu w komunikacji interpersonalnej przyjaznego uczestnikom kształcenia w szkole wyższej realizującej e-learningowy model. W tym celu odwołano się do badań przeprowadzonych wśród studentów uczelni ekonomicznych.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2017). Media społecznościowe w e-learningu akademickim. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 217–221. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.29
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.