Digital natives a edukacja
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.1Słowa kluczowe:
digital natives, edukacja, kształcenie akademickieAbstrakt
Celem artykułu jest pokazanie różnych podglądów na temat współczesnych użytkowników nowych technologii nazywanych digital nativ. Niektórzy autorzy określają dzisiejszych uczących się cyfrowymi ekspertami z racji permanentnego obcowania w sieci. Natomiast inni zauważają, iż przebywanie w wirtualnym świecie nie pretenduje do miana zaawansowanego użytkownika no-wych technologii. Temu przekonaniu towarzyszą wieloletnie spostrzeżenia autorki oraz wypowiedzi samych studentów, którzy często czują się osamotnieni w zetknięciu z akademicką rzeczywisto-ścią. Artykuł jest próbą pokazania, iż mimo ciągłych zmian, rozwoju technologii, zalewu informa-cji wciąż są pożądane relacje mistrz–uczeń.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
SOŁTYSIAK, W. (2018). Digital natives a edukacja. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 17–22. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.1
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ W WYMIARZE SPOŁECZNYM
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.