E-learning akademicki moda czy konieczność

Autor

  • Urszula ORDON
  • Wioletta SOŁTYSIAK

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

edukacja, e-learning, postęp, nowoczesne technologie kształcenia

Abstrakt

We współczesnym świecie obserwuje się potrzebę szybkiego i efektywnego organizowania nauki. W związku z tym wzrasta zainteresowanie e-learningiem na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie wyższym, wpływ ma obecna sytuacja gospodarcza, konkurencja na rynku edukacyjnym, niż demograficzny oraz pogłębiające się bezrobocie. E-kształcenie daje możliwości pozyskania studentów z zagranicy, niepełnosprawnych, tych, którzy nie mogą zrezygnować z pracy zawodowej, a chcą lub powinni się dokształcać. Takim sposobem zdobywania wiedzy zainteresowane są różne osoby chcące uzupełnić wykształcenie wyższe lub zdobyć nowy zawód.

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2013). E-learning akademicki moda czy konieczność. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 229–235. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>