E-learning akademicki moda czy konieczność

Autor

  • Urszula ORDON Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Polska
  • Wioletta SOŁTYSIAK Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja, e-learning, postęp, nowoczesne technologie kształcenia

Abstrakt

We współczesnym świecie obserwuje się potrzebę szybkiego i efektywnego organizowania nauki. W związku z tym wzrasta zainteresowanie e-learningiem na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie wyższym, wpływ ma obecna sytuacja gospodarcza, konkurencja na rynku edukacyjnym, niż demograficzny oraz pogłębiające się bezrobocie. E-kształcenie daje możliwości pozyskania studentów z zagranicy, niepełnosprawnych, tych, którzy nie mogą zrezygnować z pracy zawodowej, a chcą lub powinni się dokształcać. Takim sposobem zdobywania wiedzy zainteresowane są różne osoby chcące uzupełnić wykształcenie wyższe lub zdobyć nowy zawód.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2013). E-learning akademicki moda czy konieczność. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 229–235. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6766

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>