Zajęcia techniczne i edukacja plastyczna w opiniach nauczycieli wychowania przedszkolnego – wybrane zagadnienia
Słowa kluczowe:
nauczyciel, zajęcia techniczne, plastyka, wychowanie przedszkolneAbstrakt
Jednym z wielu zadań przedszkola jest tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość estetyczną dziecka oraz przygotowujących do bycia użytkownikiem techniki. Zauważony problem niskiego poziomu dostrzeganych przez nauczycieli różnic między realizowanymi w praktyce zajęciami z plastyki i techniki stał się przyczynkiem podjętego postępowania badawczego. W zaplanowanych badaniach sondażowych analiza pytań zawartych w ankiecie umożliwiła określić tematykę, narzędzia, poziom oraz wyznaczniki dostrzeganych przez nauczycieli różnic między plastyką a zajęciami technicznymi.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
PIWOWARSKA, E., ORDON, U., & ZENTKO, J. (2018). Zajęcia techniczne i edukacja plastyczna w opiniach nauczycieli wychowania przedszkolnego – wybrane zagadnienia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 385–390. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/5793
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION