Zajęcia techniczne i edukacja plastyczna w opiniach nauczycieli wychowania przedszkolnego – wybrane zagadnienia
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.56Słowa kluczowe:
nauczyciel, zajęcia techniczne, plastyka, wychowanie przedszkolneAbstrakt
Jednym z wielu zadań przedszkola jest tworzenie sytuacji edukacyjnych budujących wrażliwość estetyczną dziecka oraz przygotowujących do bycia użytkownikiem techniki. Zauważony problem niskiego poziomu dostrzeganych przez nauczycieli różnic między realizowanymi w praktyce zajęciami z plastyki i techniki stał się przyczynkiem podjętego postępowania badawczego. W zaplanowanych badaniach sondażowych analiza pytań zawartych w ankiecie umożliwiła określić tematykę, narzędzia, poziom oraz wyznaczniki dostrzeganych przez nauczycieli różnic między plastyką a zajęciami technicznymi.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
PIWOWARSKA, E., ORDON, U., & ZENTKO, J. (2018). Zajęcia techniczne i edukacja plastyczna w opiniach nauczycieli wychowania przedszkolnego – wybrane zagadnienia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 385–390. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.56
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.