Technologie informacyjne w przedszkolu – szansa czy zagrożenie?
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.31Słowa kluczowe:
technologia informacyjna, edukacja przedszkolna, przedszkole, skutecznośćAbstrakt
W artykule skupiono się na ocenie możliwości uatrakcyjnienia procesu edukacji przedszkolnej poprzez wykorzystanie komputera i nowoczesnych urządzeń technicznych, które służyć mają rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych i technicznych dziecka w okresie, gdy objęte jest ono opieką placówki. W tym celu dokonano przeglądu literatury i pomocy edukacyjnych, analizy podstawy programowej wychowania przedszkolnego pod kątem wykorzystania technologii infor-macyjnych w przedszkolu oraz przeprowadzono sondażowe badania ankietowe wśród nauczycieli placówek przedszkolnych.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
PIETRZYCKA, M. (2016). Technologie informacyjne w przedszkolu – szansa czy zagrożenie?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 251–256. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.31
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.