Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych

Autor

  • BARTOSZ JABŁOŃSKI

Słowa kluczowe:

metodyki zwinne, Scrum, projekty studenckie, gra symulacyjna

Abstrakt

W artykule zostały przedstawione wyniki badań dotyczące skuteczności wdrażania zwinnych metodyk w ramach realizowanych projektów przez wybrane grupy studentów technicznych. Została opisana zastosowana gra symulacyjna, która pozwoliła na praktyczne zapoznanie się z zasadami podejścia Scrum. Przedstawiono również propozycję praktycznej adaptacji podejścia zwinnego do realiów projektów studenckich z uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń czasowych.

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

JABŁOŃSKI, B. (2016). Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 94–100. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6268

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION