Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.14Słowa kluczowe:
metodyki zwinne, Scrum, projekty studenckie, gra symulacyjnaAbstrakt
W artykule zostały przedstawione wyniki badań dotyczące skuteczności wdrażania zwinnych metodyk w ramach realizowanych projektów przez wybrane grupy studentów technicznych. Została opisana zastosowana gra symulacyjna, która pozwoliła na praktyczne zapoznanie się z zasadami podejścia Scrum. Przedstawiono również propozycję praktycznej adaptacji podejścia zwinnego do realiów projektów studenckich z uwzględnieniem specyfiki i ograniczeń czasowych.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
JABŁOŃSKI, B. (2016). Wykorzystanie metodyk zwinnych do poprawy wiedzy
i umiejętności projektowych studentów kierunków technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 94–100. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.14
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.