Budowanie kapitału społecznego młodzieży w kontekście szkolnej i wirtualnej „kultury nieufności”
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.43Słowa kluczowe:
kapitał społeczny, szkoła, uczeń, media, kultura nieufnościAbstrakt
Kapitał społeczny (zarówno indywidualny, jak i grupowy) jest niezbędny do budowania społeczeństwa obywatelskiego. Tymczasem w społeczeństwie (nie tylko polskim) obserwowany jest jego deficyt. Badacze kapitału społecznego poszukują miejsc jego tworzenia. W artykule stawiam pytanie, czy jest możliwe budowanie kapitału społecznego wśród młodzieży w warunkach szkolnej i wirtualnej kultury nieufności, z jaką się na co dzień spotykają.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
DUSZA, B. (2016). Budowanie kapitału społecznego młodzieży w kontekście szkolnej i wirtualnej „kultury nieufności”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 285–290. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.43
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI SPOŁECZNEJ I ŚRODOWISKOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.