Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce

Autor

  • Wojciech Walat Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydak- tyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.3

Słowa kluczowe:

edukacja, materiały dydaktyczne, podręcznik szkolny

Abstrakt

Przedstawiona w artykule ewolucja teorii podręczników szkolnych – zarówno w aspekcie historycznym, jak i współczesnym – dowodzi, że Polscy badacze tej problematyki mieli i w dalszym ciągu mają ogromny wkład w jej rozwój nie tylko w wymiarze krajowym, ale i zagranicznym.

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

Walat, W. (2016). Polski wkład do teorii podręcznika szkolnego – pamięci dra Antoniego Zająca – entuzjasty stosowania nowoczesnych środków kształcenia w dydaktyce. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 34–40. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.3

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ – PAMIĘCI DRA ANTONIEGO ZAJĄCA