Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.25Słowa kluczowe:
technologia informacyjna, symulacja komputerowa, neurodydaktyka, dydaktykaAbstrakt
W artykule przedstawione zostaną wyniki badań EEG dotyczące efektywności dydaktycznej w kształceniu technicznym. Badania przeprowadzono w Laboratorium Badań Eksperymentalnych Biofeedback funkcjonującym na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.Pobrania
Opublikowane
2016-06-30
Jak cytować
PRAUZNER, T. (2016). Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 190–196. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.25
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNO-INFORMACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.