Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego

Autor

  • TOMASZ PRAUZNER Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie; Wydział Matematyczno-Przyrodniczy, Instytut Edukacji Technicznej i Bezpieczeństwa, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.25

Słowa kluczowe:

technologia informacyjna, symulacja komputerowa, neurodydaktyka, dydaktyka

Abstrakt

W artykule przedstawione zostaną wyniki badań EEG dotyczące efektywności dydaktycznej w kształceniu technicznym. Badania przeprowadzono w Laboratorium Badań Eksperymentalnych Biofeedback funkcjonującym na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.

Pobrania

Opublikowane

2016-06-30

Jak cytować

PRAUZNER, T. (2016). Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 16(2), 190–196. https://doi.org/10.15584/eti.2016.2.25

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNO-INFORMACYJNEJ