Aktywizujące metody i techniki nauczania/uczenia się przedmiotów zawodowych
Słowa kluczowe:
kształcenie zawodowe, nauczanie, uczenie się, metody i techniki aktywizujące.Abstrakt
Współczesna szkoła zawodowa zwraca uwagę na poprawę jakości nauczania. Zastosowanie aktywizujących metod i technik nauczania/uczenia się staje się odpowiedzią na potrzeby uczniów i uzupełnienie tradycyjnych metod pracy o inne podejścia pozwalające w ciekawszy i skuteczniejszy sposób przekazywać wiedzę oraz kształtować umiejętności zawodowe. Znajomość mnemotechnik i zasad sporządzania notatek w postaci map poznawczych umożliwi uczniom przenoszenie umiejętności trwałego przyswajania wiedzy na różne sytuacje, także pozaszkolne i pozazawodowe.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
SAMUJŁO, B., & SAMUJŁO, M. (2015). Aktywizujące metody i techniki nauczania/uczenia się przedmiotów zawodowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 203–209. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6547
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.