Przyszły pedagog we współczesnym społeczeństwie informacyjnym
Słowa kluczowe:
społeczeństwo informacyjne, wskaźnikiAbstrakt
Artykuł ocenia aktualne trendy i wskaźniki charakteryzujące społeczeństwo informacyjne. Odniesione to zostało do wyników badań empirycznych uzyskanych drogą sondażu diagnostycznego przeprowadzonego na studentach pedagogiki.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
KIEDROWICZ, G. (2015). Przyszły pedagog we współczesnym społeczeństwie informacyjnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 254–261. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6555
Numer
Dział
DIDMATTECH – TECHNOLOGIE W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.