Rola i znaczenie mediów mobilnych w kształtowaniu przyszłego nauczyciela

Autor

  • Grzegorz KIEDROWICZ Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.26

Słowa kluczowe:

nauczyciel, urządzenia mobilne, media

Abstrakt

System szkolny ulega ciągłym zmianom. Jego reforma najczęściej ma charakter formalny i dotyka struktury tego systemu. Nie zauważa się dysonansu, jaki występuje między stosowaniem współczesnych urządzeń mobilnych związanych z IT przez uczniów i studentów a wykorzystywaniem ich w procesie nauczania przez nauczycieli wszystkich szczebli. Badania na temat aktualnego funkcjonowania studentów kształconych na nauczycieli w świecie mobilnych urządzeń pozwolą na określenie przyszłych trendów wykorzystywania tych urządzeń w polskich szkołach.

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

KIEDROWICZ, G. (2016). Rola i znaczenie mediów mobilnych w kształtowaniu przyszłego nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 209–214. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.26

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION