Rola i znaczenie mediów mobilnych w kształtowaniu przyszłego nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.26Słowa kluczowe:
nauczyciel, urządzenia mobilne, mediaAbstrakt
System szkolny ulega ciągłym zmianom. Jego reforma najczęściej ma charakter formalny i dotyka struktury tego systemu. Nie zauważa się dysonansu, jaki występuje między stosowaniem współczesnych urządzeń mobilnych związanych z IT przez uczniów i studentów a wykorzystywaniem ich w procesie nauczania przez nauczycieli wszystkich szczebli. Badania na temat aktualnego funkcjonowania studentów kształconych na nauczycieli w świecie mobilnych urządzeń pozwolą na określenie przyszłych trendów wykorzystywania tych urządzeń w polskich szkołach.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
KIEDROWICZ, G. (2016). Rola i znaczenie mediów mobilnych w kształtowaniu przyszłego nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 209–214. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.26
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.