Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej

Autor

  • Czesław KIZOWSKI

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

przyroda, odnawialne nośniki energii, program nauczania

Abstrakt

Niniejsze opracowanie obejmuje opis działań w zakresie edukacji energetycznej, które mają stanowić fundament trwałej zmiany postaw i zachowań obecnych i przyszłych pokoleń użytkowników energii. Opracowanie Odnawialne nośniki energii jako wątek tematyczny w przedmiocie przyroda – IV etap edukacyjny obejmuje opis celów kształcenia i wychowania oraz wykaz tematów zajęć realizowanych w ramach integracji międzyprzedmiotowej wokół problemu „Przyroda – odnawialne nośniki energii”.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KIZOWSKI, C. (2014). Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 360–367. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION