Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
przyroda, odnawialne nośniki energii, program nauczaniaAbstrakt
Niniejsze opracowanie obejmuje opis działań w zakresie edukacji energetycznej, które mają stanowić fundament trwałej zmiany postaw i zachowań obecnych i przyszłych pokoleń użytkowników energii. Opracowanie Odnawialne nośniki energii jako wątek tematyczny w przedmiocie przyroda – IV etap edukacyjny obejmuje opis celów kształcenia i wychowania oraz wykaz tematów zajęć realizowanych w ramach integracji międzyprzedmiotowej wokół problemu „Przyroda – odnawialne nośniki energii”.Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
KIZOWSKI, C. (2014). Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji
międzyprzedmiotowej w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 360–367. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION