Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej

Autor

  • Czesław KIZOWSKI AGH Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

przyroda, odnawialne nośniki energii, program nauczania

Abstrakt

Niniejsze opracowanie obejmuje opis działań w zakresie edukacji energetycznej, które mają stanowić fundament trwałej zmiany postaw i zachowań obecnych i przyszłych pokoleń użytkowników energii. Opracowanie Odnawialne nośniki energii jako wątek tematyczny w przedmiocie przyroda – IV etap edukacyjny obejmuje opis celów kształcenia i wychowania oraz wykaz tematów zajęć realizowanych w ramach integracji międzyprzedmiotowej wokół problemu „Przyroda – odnawialne nośniki energii”.

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KIZOWSKI, C. (2014). Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 360–367. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6681

Numer

Dział

EDUKACJA ŚRODOWISKOWA I EKOLOGICZNA