Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji międzyprzedmiotowej w szkole średniej
Słowa kluczowe:
przyroda, odnawialne nośniki energii, program nauczaniaAbstrakt
Niniejsze opracowanie obejmuje opis działań w zakresie edukacji energetycznej, które mają stanowić fundament trwałej zmiany postaw i zachowań obecnych i przyszłych pokoleń użytkowników energii. Opracowanie Odnawialne nośniki energii jako wątek tematyczny w przedmiocie przyroda – IV etap edukacyjny obejmuje opis celów kształcenia i wychowania oraz wykaz tematów zajęć realizowanych w ramach integracji międzyprzedmiotowej wokół problemu „Przyroda – odnawialne nośniki energii”.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
KIZOWSKI, C. (2014). Odnawialne nośniki energii – realizacja integracji
międzyprzedmiotowej w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 360–367. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6681
Numer
Dział
EDUKACJA ŚRODOWISKOWA I EKOLOGICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.