Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej

Autor

  • Wojciech WALAT Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

teoria książki szkolnej, teoria podręcznika, środki dydaktyczne, edukacja medialna

Abstrakt

Nowe technologie informacyjne, informatyczne i komunikacyjne spowodowały, że współczesny system komunikacji człowieka z drugim człowiekiem i ze środowiskiem uległ całkowitej zmianie, a przede wszystkim ogromnemu wzbogaceniu. Pojawiają się zatem w sposób naturalny nowe wyzwania przed pedagogami i dydaktykami – badaczami i autorami multimedialnych podręczników szkolnych (e-podręczników) chociażby z punktu widzenia nowych funkcji, jakie mogą pełnić w edukacji. Istnieją tu również nowe wyzwania dla wydawców.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

WALAT, W. (2013). Ewolucja książki szkolnej (podręcznika) – od wersji drukowanej do elektronicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 168–178. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6759

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI