Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu „Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki i technologii informacyjno-komputerowych
Słowa kluczowe:
wiadomości kulturalne, modelowanie symulacyjne, algorytmiczne myślenie, myślenie operacyjne, modelowanie, pamięć komputera, modelowanie wizualne z wykorzystaniem protokołów, aktywność umysłowaAbstrakt
W artykule opisane zostały doświadczenia autorów w wykorzystaniu komputerowych programów symulacyjnych do rozwijania kultury informacyjnej studentów z wykorzystaniem badania zawartości poleceń algorytmicznych i programistycznych.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
NIKOLAEVA, I., DAVLETYAROVA, E., & MEDVEDEV, J. (2012). Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń
algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu
„Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach
oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki
i technologii informacyjno-komputerowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 279–285. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6925
Numer
Dział
KOMPUTEROWE SYMULACJE W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.