Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu „Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki i technologii informacyjno-komputerowych

Autor

  • Irina NIKOLAEVA Vladimir State University, Russia
  • Elena DAVLETYAROVA Vladimir State University, Russia
  • Jury MEDVEDEV Vladimir State University, Russia

Słowa kluczowe:

wiadomości kulturalne, modelowanie symulacyjne, algorytmiczne myślenie, myślenie operacyjne, modelowanie, pamięć komputera, modelowanie wizualne z wykorzystaniem protokołów, aktywność umysłowa

Abstrakt

W artykule opisane zostały doświadczenia autorów w wykorzystaniu komputerowych programów symulacyjnych do rozwijania kultury informacyjnej studentów z wykorzystaniem badania zawartości poleceń algorytmicznych i programistycznych.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

NIKOLAEVA, I., DAVLETYAROVA, E., & MEDVEDEV, J. (2012). Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu „Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki i technologii informacyjno-komputerowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 279–285. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6925

Numer

Dział

KOMPUTEROWE SYMULACJE W EDUKACJI