Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu „Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki i technologii informacyjno-komputerowych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
wiadomości kulturalne, modelowanie symulacyjne, algorytmiczne myślenie, myślenie operacyjne, modelowanie, pamięć komputera, modelowanie wizualne z wykorzystaniem protokołów, aktywność umysłowaAbstrakt
W artykule opisane zostały doświadczenia autorów w wykorzystaniu komputerowych programów symulacyjnych do rozwijania kultury informacyjnej studentów z wykorzystaniem badania zawartości poleceń algorytmicznych i programistycznych.Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
NIKOLAEVA, I., DAVLETYAROVA, E., & MEDVEDEV, J. (2012). Modelowanie symulacyjne w badaniu zawartości poleceń
algorytmicznych i programowych w ramach przedmiotu
„Informatyka i technologie informatyczne” w placówkach
oświatowych prowadzących edukację w zakresie Informatyki
i technologii informacyjno-komputerowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 279–285. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION