Socjokulturowe komponenty systemów edukacyjnych w krajach nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki
Słowa kluczowe:
kultura społeczna, technologie, środowisko społeczne, kultura, wartości społeczne, edukacjaAbstrakt
Artykuł wskazuje najbardziej charakterystyczne cechy społecznych i kulturalnych komponentów systemów edukacyjnych krajów nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki. Jest to sprawdzone doświadczenie narodowych systemów edukacyjnych tych krajów warunkujące pomyślny rozwój edukacji nauczycieli zgodnie z tradycjami narodowymi i europejską przestrzenią edukacyjną.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
ZHERNOKLIEIEV, I. (2010). Socjokulturowe komponenty systemów edukacyjnych w krajach nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 32–36. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7113
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.