Socjokulturowe komponenty systemów edukacyjnych w krajach nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
kultura społeczna, technologie, środowisko społeczne, kultura, wartości społeczne, edukacjaAbstrakt
Artykuł wskazuje najbardziej charakterystyczne cechy społecznych i kulturalnych komponentów systemów edukacyjnych krajów nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki. Jest to sprawdzone doświadczenie narodowych systemów edukacyjnych tych krajów warunkujące pomyślny rozwój edukacji nauczycieli zgodnie z tradycjami narodowymi i europejską przestrzenią edukacyjną.Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
ZHERNOKLIEIEV, I. (2010). Socjokulturowe komponenty systemów edukacyjnych w krajach nordyckich w kształceniu nauczycieli techniki. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 32–36. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION