Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.5.10Słowa kluczowe:
równość szans, równouprawnienie, edukacja wyższa, dyskryminacja płciowa, nauczyciele akademiccy, studenci, stanowiska kierownicze, rektor, płeć kulturowa, płeć biologicznaAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań własnych, których celem było poznanie opinii na temat równości szans pracowników i pracowniczek akademickich najstarszej uczelni pedagogicznej w Polsce wśród tychże pracowników oraz wśród osób w niej studiujących. Uzyskane wyniki wykazały, że w badanej uczelni występuje zjawisko dyskryminacji ze względu na płeć.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Pawłowska, J. (2019). Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich. Journal of Education, Technology and Computer Science, (specjalny 1), 80–85. https://doi.org/10.15584/eti.2019.5.10
Numer
Dział
Bez sekcji
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.