Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Journal of Education, Technology and Computer Science
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr specjalny 1 (2019): Edukacja – Technika – Informatyka
Nr specjalny 1 (2019): Edukacja – Technika – Informatyka
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.5
Opublikowane:
2019-12-20
Pełny numer
PDF
Od redakcji
Andrzej Łukasik
7-10
PDF
PDF (English)
Funkcjonowanie studentów z ADHD – różnice między mężczyznami i kobietami
Bogusława Bober-Płonka, Małgorzata Kuleta-Krzyszkowiak, Monika Wasilewska
11-20
PDF
Rozpoznawanie ekspresji emocjonalnej twarzy przez kobiety i mężczyzn – badania porównawcze osób głuchych i słyszących
Katarzyna Buluk, Celina Timoszyk-Tomczak
21-28
PDF
Przesądy ciążowe – poczucie koherencji a nasilenie zjawiska mitologizacji ciąży
Marianna Dąbrowska-Wnuk
29-37
PDF
Komu bardziej przeszkadza dwuznaczność? Różnice międzypłciowe w potrzebie prostej struktury i potrzebie poznawczego domknięcia
Iwona Dudek, Malwina Szpitalak
38-45
PDF
Radzenie sobie ze stresem a rozwój potraumatyczny rodziców dzieci ze spektrum autyzmu
Tomasz Gosztyła, Anna Prokopiak, Jacek Pasternak
46-52
PDF
Funkcjonowanie dorosłych osób z autyzmem w kontekście różnic międzypłciowych
Anna Lenart
53-59
PDF
Relacje z matką i ojcem a poczucie sensu życia u adolescentów pochodzących z rodzin rozbitych
Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc
60-67
PDF
Zaburzenia osobowości u kobiet i mężczyzn. Przegląd literatury
Danuta Ochojska, Jacek Pasternak
68-73
PDF
Percepcja źródeł stresu i sposoby jego odreagowania w grupie studentów z ADHD
Danuta Ochojska, Jacek Pasternak
74-79
PDF
Równość szans pracowników i pracowniczek akademickich Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ze względu na płeć w opinii studentów i studentek oraz nauczycieli i nauczycielek akademickich
Joanna Pawłowska
80-85
PDF
Zagrożenie stereotypem: wróg rozwoju dziedzin ścisłych
Anna M. Rędzio
86-92
PDF
Nauczyciel(ka) edukacji wczesnoszkolnej – czy zawód nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej ma płeć?
Ewa Sosnowska-Bielicz
93-98
PDF
Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym
Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska
99-105
PDF
Czy wolontariat angażuje? Zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu „Szlachetna Paczka” – doniesienie z badań pilotażowych
Anna Wołpiuk-Ochocińska, Anna Wańczyk-Welc
106-112
PDF
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Język / Language
English
Język Polski