Nauczyciel informatyki konstruktorem zadań dydaktycznych sprzyjających holistycznemu rozwojowi uczniów
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.8Słowa kluczowe:
sytuacje edukacyjne, zadania dydaktyczne z informatyki teoria wielostronnego kształcenia Okonia, konstruktywizmAbstrakt
Artykuł przedstawia założenia i wskazania dla nauczycieli w odniesieniu do procesu konstruowania zadań dydaktycznych z informatyki w oparciu o paradygmat konstruktywistyczny oraz teorię wielostronnego kształcenia Okonia. Stanowi refleksję w zakresie doskonalenia własnej praktyki edukacyjnej.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Miterka, E., & Maciuk, S. (2019). Nauczyciel informatyki konstruktorem zadań dydaktycznych sprzyjających holistycznemu rozwojowi uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 63–68. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.8
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.