Nauczyciel informatyki konstruktorem zadań dydaktycznych sprzyjających holistycznemu rozwojowi uczniów

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.8

Słowa kluczowe:

sytuacje edukacyjne, zadania dydaktyczne z informatyki teoria wielostronnego kształcenia Okonia, konstruktywizm

Abstrakt

Artykuł przedstawia założenia i wskazania dla nauczycieli w odniesieniu do procesu konstruowania zadań dydaktycznych z informatyki w oparciu o paradygmat konstruktywistyczny oraz teorię wielostronnego kształcenia Okonia. Stanowi refleksję w zakresie doskonalenia własnej praktyki edukacyjnej.

Pobrania

Opublikowane

2019-06-30

Jak cytować

Miterka, E., & Maciuk, S. (2019). Nauczyciel informatyki konstruktorem zadań dydaktycznych sprzyjających holistycznemu rozwojowi uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 63–68. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.8

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI