Międzypokoleniowe uczenie się w cyberprzestrzeni. Przykład projektu „ICT Guides”
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.26Słowa kluczowe:
cyberprzestrzeń, nowoczesne technologie w edukacji międzypokoleniowe uczenie sięAbstrakt
W artykule przedstawione są wyniki badań nad międzypokoleniowym uczeniem się w cyberprzestrzeni przeprowadzonych w ramach projekt „ICT Guides” (Erasmus+). Projekt polegał na cyklicznym organizowaniu w czterech europejskich metropoliach kursów międzypokoleniowego uczenia się z udziałem uczniów z rodzin imigrantów i lokalnych seniorów, które wspomagane były przez nowoczesne technologie (z ang. ICT). Wyniki badań wskazują, że świat wirtualny może być dogodnym miejscem międzypokoleniowych spotkań i oddziaływań edukacyjnych motywujących uczniów do nauki oraz ograniczających wykluczenie społeczne i cyfrowe seniorów.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Rojek, M. (2019). Międzypokoleniowe uczenie się w cyberprzestrzeni. Przykład projektu „ICT Guides”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 202–208. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.26
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.