Aktywności edukacyjne studentów kierunku pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.24Słowa kluczowe:
edukacja, aktywność, motywacja, praktyka, doświadczenieAbstrakt
Aktywność człowieka stanowi ważny fundament w jego rozwoju osobistym i zawodowym. Artykuł przedstawia wyniki badań dotyczące aktywności edukacyjnej studentów studiów pe-dagogicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie uczestnictwa w szkoleniach, organizacjach studenckich i w programie Erasmus+.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
CHODKOWSKI, Z. (2018). Aktywności edukacyjne studentów kierunku pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 183–188. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.24
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI DOROSŁYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.