Aktywności edukacyjne studentów kierunku pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego

Autor

  • ZBIGNIEW CHODKOWSKI Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Pedagogiki Opiekuńczej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.24

Słowa kluczowe:

edukacja, aktywność, motywacja, praktyka, doświadczenie

Abstrakt

Aktywność człowieka stanowi ważny fundament w jego rozwoju osobistym i zawodowym. Artykuł przedstawia wyniki badań dotyczące aktywności edukacyjnej studentów studiów pe-dagogicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie uczestnictwa w szkoleniach, organizacjach studenckich i w programie Erasmus+.

Pobrania

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

CHODKOWSKI, Z. (2018). Aktywności edukacyjne studentów kierunku pedagogicznego Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 183–188. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.24

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI DOROSŁYCH