Miejsce internetu w budżecie czasu polskiego dziecka – perspektywa pedagogiczna

Autor

  • MAŁGORZATA ORŁOWSKA Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Wydział Stosowanych Nauk Społecznych, Katedra Pedagogiki, Polska
  • OLGA KHYZHNA Dragomanov National Pedagogical University, Kyiv, Ukraine
  • JACEK J. BŁESZYŃSKI Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Katedra Psychopedagogiki Specjalnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.35

Słowa kluczowe:

sposoby korzystania z internetu przez dzieci i młodzież, budżet czasu, internet

Abstrakt

Internet zawłaszczył czas współczesnego człowieka i stał się wyznacznikiem postępu. W przypadku dzieci i młodzieży istotne jest, w jaki sposób korzystają oni z internetu oraz ile czasu mu poświęcają w ciągu dnia.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

ORŁOWSKA, M., KHYZHNA, O., & BŁESZYŃSKI, J. J. (2017). Miejsce internetu w budżecie czasu polskiego dziecka – perspektywa pedagogiczna. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 255–251. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.35

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION