Media w szkole – i co dalej?

Autor

  • Ryszard PĘCZKOWSKI Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

szkoła, media, technologie informacyjne, gminne centrum edukacji medialnej

Abstrakt

vWspółczesna szkoła nie nadąża za dynamicznym rozwojem współczesnych technologii informacyjnych. Stała się miejscem mało atrakcyjnym pod tym względem dla wszystkich – uczniów, nauczycieli, rodziców. Dotychczasowe rozwiązania okazują się mało efektywne, a tempo rozwoju mediów jest tak szybkie, że szkoła pomimo podejmowanych działań pozostaje daleko w tyle. Dlatego też potrzebą chwili jest poszukiwanie nowych rozwiązań organizacyjnych i finansowych, które przyczynią się do poprawy zdecydowanie negatywnego obrazu współczesnej szkoły zanurzonej w nieograniczonym świecie mediów. Problematykę tę czynię osnową swojego opracowania, koncentrując swą uwagę na prezentacji propozycji rozwiązania organizacyjnego, które w moim przekonaniu może być jedną z wielu dróg wychodzenia szkoły z tego swoistego kryzysu.

Pobrania

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

PĘCZKOWSKI, R. (2015). Media w szkole – i co dalej?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 42–46. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6433

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA