Uczenie tabliczki mnożenia w drugiej klasie szkoły podstawowej z wykorzystaniem gier komputerowych

Autor

  • Slavoljub HILČENKO College of Vocational Studies, Subotica, Serbia

Słowa kluczowe:

animacja komputerowa, projektowanie, praktyczne działania edukacyjne, manipulacyjne działania edukacyjne

Abstrakt

W odpowiedzi na problematyczność nauki tabliczki mnożenia uczniów drugiej klasy szkoły podstawowej zaprojektowane i wykonane zostały różne profesjonalne i amatorskie, pomysłowe, praktyczne oraz dowcipne narzędzia mające zmniejszyć ich „cierpienie” w jej zapamiętywaniu. W artykule nie angażowano się w dogłębną analizę poszczególnych rozwiązań i metod ułatwiających zapamiętywanie tabliczki mnożenia. Przedstawiono jedynie tradycyjne metody nauczania „opakowane” w nowe środki. Wspólną cechą wszystkich metod jest to, że muszą one zapewniać komfortowe warunki nauki.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

HILČENKO, S. (2012). Uczenie tabliczki mnożenia w drugiej klasie szkoły podstawowej z wykorzystaniem gier komputerowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 223–231. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6919

Numer

Dział

NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE