Specyfika stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach
Słowa kluczowe:
instruktażowe technologie interaktywne, zajęcia interaktywne, przedmioty podstawowe, wymiana wiedzyAbstrakt
Artykuł dotyczy kwestii stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach technicznych. Podstawą opracowania są interaktywne zajęcia z matematyki wyŜszej.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
PROZOR, O. (2012). Specyfika stosowania instruktażowych technologii interaktywnych
w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 107–111. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6951
Numer
Dział
PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.