Specyfika stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach

Autor

  • Olena PROZOR Vinnytsia National Technical University, Vinnytsia, Ukraine

Słowa kluczowe:

instruktażowe technologie interaktywne, zajęcia interaktywne, przedmioty podstawowe, wymiana wiedzy

Abstrakt

Artykuł dotyczy kwestii stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach technicznych. Podstawą opracowania są interaktywne zajęcia z matematyki wyŜszej.

Opublikowane

2012-06-30

Jak cytować

PROZOR, O. (2012). Specyfika stosowania instruktażowych technologii interaktywnych w nauczaniu przedmiotów podstawowych na wyższych uczelniach. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 107–111. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6951

Numer

Dział

PSYCHOPEDAGOGICZNE PROBLEMY SZKOŁY WYŻSZEJ