Podstawowe metody analizy niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji w czasie studiów
Słowa kluczowe:
zjawisko frustracji, czas studiów, dydaktyka szkoły wyŜszejAbstrakt
W tym artykule zostało zaprezentowane podstawowe podejście do problemu niskiego poziomu tolerancji zjawiska frustracji studentów. Zostały określone podstawowe definicje, zestawy cech, przyczyny i sposoby przezwycięŜania oraz metody badania tego zjawiska.Pobrania
Opublikowane
2012-06-30
Jak cytować
BOZHOK, N. (2012). Podstawowe metody analizy niskiego poziomu tolerancji zjawiska
frustracji w czasie studiów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 5(1), 191–196. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6964
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.