Analiza pojęć „informacja i kompetencje informacyjne”

Autor

  • Larisa PETRENKO Institute of Vocational Education of the National Academy of Pedagogical Sciences, Kyiv, Ukraine

Słowa kluczowe:

kompetencje informacyjne, zarządzanie informacją w edukacji, kompetencje zawodowe

Abstrakt

W artykule podjęto próbę analizy różnych sposobów definiowania w literaturze naukowej pojęć „informacja i kompetencje informacyjne”. Złożoność i różnorakie rozumienie tych pojęć przez poszczególnych autorów prac naukowych wymaga dalszych dociekań i interdyscyplinarnego podejścia w oparciu o systemowe metody analizy w celu jednoznacznego określenia znaczenia tych terminów.

Opublikowane

2011-12-15

Jak cytować

PETRENKO, L. (2011). Analiza pojęć „informacja i kompetencje informacyjne”. Journal of Education, Technology and Computer Science, 4(2), 56–59. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6990