Interdyscyplinarny i integrujący charakter edukacji technicznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja techniczna, TI (technologie informacyjne)Abstrakt
Transformacja treści i metod nauczania przedmiotów szkolnych w najbliŜszym czasie nie jest i na pewno nie będzie łatwa, ale jest zabiegiem koniecznym do zrobienia. Dzisiaj szkoła nie jest dla ucznia jedynym źródłem informacji. Na co dzień konkuruje z bardziej atrakcyjnymi mediami i róŜnorodnymi zasobami elektronicznymi. Dlatego szkoła musi zmieniać punkt cięŜkości z tradycyjnego transferu wiedzy na opanowanie metod przekazywania informacji i jej stosowania. Szkoła musi stać się dla uczniów waŜnym źródłem informacje i prowadzić do jej zrozumienia.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
NOVOTNÝ, J. (2011). Interdyscyplinarny i integrujący charakter edukacji technicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 37–39. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION