Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych

Autor

  • Inna PALAMARENKO

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

proces boloński, euro-integracja, system edukacyjny

Abstrakt

Perspektywy euro-integracji Ukrainy w zakresie wprowadzania skutecznych rozwiązań strategicznych zadań współczesnej polityki edukacyjnej na Ukrainie mogą spowodować odpowiednie badania. Postępowe tendencje w rozwoju europejskiego systemu szkolnictwa wyŜszego, szczególnie w realizacji procesu bolońskiego, są pierwszą próbą dokonania przestrzeni zjednoczonego szkolnictwa wyŜszego i badań naukowych w Europie.

Opublikowane

2011-06-30

Jak cytować

PALAMARENKO, I. (2011). Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 130–134. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION