Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych
Słowa kluczowe:
proces boloński, euro-integracja, system edukacyjnyAbstrakt
Perspektywy euro-integracji Ukrainy w zakresie wprowadzania skutecznych rozwiązań strategicznych zadań współczesnej polityki edukacyjnej na Ukrainie mogą spowodować odpowiednie badania. Postępowe tendencje w rozwoju europejskiego systemu szkolnictwa wyŜszego, szczególnie w realizacji procesu bolońskiego, są pierwszą próbą dokonania przestrzeni zjednoczonego szkolnictwa wyŜszego i badań naukowych w Europie.Pobrania
Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
PALAMARENKO, I. (2011). Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 3(1), 130–134. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7037
Numer
Dział
EDUKACJA ZAWODOWA I PEDAGOGIKA PRACY
Licencja
Prawa autorskie (c) 2011 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.