Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
proces boloński, euro-integracja, system edukacyjnyAbstrakt
Perspektywy euro-integracji Ukrainy w zakresie wprowadzania skutecznych rozwiązań strategicznych zadań współczesnej polityki edukacyjnej na Ukrainie mogą spowodować odpowiednie badania. Postępowe tendencje w rozwoju europejskiego systemu szkolnictwa wyŜszego, szczególnie w realizacji procesu bolońskiego, są pierwszą próbą dokonania przestrzeni zjednoczonego szkolnictwa wyŜszego i badań naukowych w Europie.Opublikowane
2011-06-30
Jak cytować
PALAMARENKO, I. (2011). Konieczność dokształcania ukraińskich lekarzy rodzinnych z uwzględnieniem doświadczeń zagranicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (1), 130–134. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION