Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na funkcjonowanie firm
DOI:
https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.2.30Słowa kluczowe:
CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, wizerunek, kultura organizacyjnaAbstrakt
W opracowaniu przedstawiono pojęcie CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) z perspektywy współczesnego podejścia. Zawarto też związek idei firmy społecznie odpowiedzialnej z jej kulturą organizacyjną. Główna uwaga została skoncentrowana na zaletach i wadach społecznego zaangażowania firm dla ich funkcjonowania, także na stanie świadomości przedsiębiorców w zakresie rozumienia założeń koncepcji CSR. Uwagę skoncentrowano także na potrzebie budowania przez menedżerów właściwej kultury organizacji.Pobrania
Opublikowane
2020-11-13
Jak cytować
Glinkowska, B. (2020). Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na funkcjonowanie firm. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 2(50), 443–452. https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.2.30
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Uniwersytet Rzeszowski
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.