Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na funkcjonowanie firm

Autor

  • Beata Glinkowska Uniwersytet Łódzki

DOI:

https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.2.30

Słowa kluczowe:

CSR, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, wizerunek, kultura organizacyjna

Abstrakt

W opracowaniu przedstawiono pojęcie CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) z perspektywy współczesnego podejścia. Zawarto też związek idei firmy społecznie odpowiedzialnej z jej kulturą organizacyjną. Główna uwaga została skoncentrowana na zaletach i wadach społecznego zaangażowania firm dla ich funkcjonowania, także na stanie świadomości przedsiębiorców w zakresie rozumienia założeń koncepcji CSR. Uwagę skoncentrowano także na potrzebie budowania przez menedżerów właściwej kultury organizacji.  

Pobrania

Opublikowane

2020-11-13

Jak cytować

Glinkowska, B. (2020). Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na funkcjonowanie firm. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 2(50), 443–452. https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.2.30

Numer

Dział

Artykuły