Coaching jako forma rozwoju kompetencji pracowników Odlewni Polskich S.A. (OP S.A.) w Starachowicach objętych Programem „Młoda Kadra – Przyszłość dla Firmy”

Autor

  • Anna Walczyk Politechnika Świętokrzyska
  • Paulina Kupisz

DOI:

https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.3.34

Słowa kluczowe:

coaching, kompetencje miękkie, rozwój kadry

Abstrakt

W artykule zaprezentowano ocenę możliwości zastosowania coachingu jako metody rozwoju „miękkich” kompetencji zawodowych pracowników Odlewni Polskich S.A. w Starachowicach objętych Programem „Młoda Kadra – Przyszłość dla Firmy”. Przeprowadzone badania umożliwiły identyfikację menedżerów mających potencjał do roli coachów oraz ustalenie kompetencji pracowników objętych tym programem, które mogą być rozwijane przy pomocy tej metody. W ten sposób określono szanse wprowadzenia coachingu jako metody rozwoju pracowników Spółki. Realizację badań poprzedzono prezentacją najważniejszych teoretycznych aspektów metody coachingu oraz założeń Programu „Młoda Kadra – Przyszłość dla Firmy”.  

Pobrania

Opublikowane

2020-11-13

Jak cytować

Walczyk, . A., & Kupisz, P. (2020). Coaching jako forma rozwoju kompetencji pracowników Odlewni Polskich S.A. (OP S.A.) w Starachowicach objętych Programem „Młoda Kadra – Przyszłość dla Firmy”. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 3(51), 428–440. https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.3.34

Numer

Dział

Artykuły