(Nie)atrakcyjność edukacyjna tablicy interaktywnej (ti) w drodze do innowacyjności w pracy nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2021.16.9Słowa kluczowe:
tablica interaktywna, innowacja, nauczycielAbstrakt
W niniejszym artykule skupiono się na prezentacji tablicy jako aktrakcyjnego narzędzia dydaktycznego, ale niekoniecznie atrakcyjnego w opiniach nauczycieli. Odwołano się do opisu i badań prowadzonych w Wielkiej Brytanii nad tym, jak ITE wpływa na uczenie się. Zaprezentowano badania prowadzone w wybranych szkołach w szkołach w woj. zachodniopomorskim i na tej podstawie zaproponowano wnioski dla praktyki edukacyjnej.Pobrania
Opublikowane
2021-12-15
Jak cytować
Perzycka, E. (2021). (Nie)atrakcyjność edukacyjna tablicy interaktywnej (ti) w drodze do innowacyjności w pracy nauczyciela. Dydaktyka Informatyki, 16, 90–98. https://doi.org/10.15584/di.2021.16.9
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA