(Nie)atrakcyjność edukacyjna tablicy interaktywnej (ti) w drodze do innowacyjności w pracy nauczyciela

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2021.16.9

Słowa kluczowe:

tablica interaktywna, innowacja, nauczyciel

Abstrakt

W niniejszym artykule skupiono się na prezentacji tablicy jako aktrakcyjnego narzędzia dydaktycznego, ale niekoniecznie atrakcyjnego w opiniach nauczycieli. Odwołano się do opisu i badań prowadzonych w Wielkiej Brytanii nad tym, jak ITE wpływa na uczenie się. Zaprezentowano badania prowadzone w wybranych szkołach w szkołach w woj. zachodniopomorskim i na tej podstawie zaproponowano wnioski dla praktyki edukacyjnej.

Pobrania

Opublikowane

2021-12-15

Jak cytować

Perzycka, E. (2021). (Nie)atrakcyjność edukacyjna tablicy interaktywnej (ti) w drodze do innowacyjności w pracy nauczyciela. Dydaktyka Informatyki, 16, 90–98. https://doi.org/10.15584/di.2021.16.9

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA