Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym „dopalaczy”

Autor

  • Agata Pejś Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2016.11.4

Słowa kluczowe:

komputer, technologie informacyjne, projekt edukacyjny, dopalacze

Abstrakt

Szkoła, jako instytucja edukacyjno-wychowawcza, stoi przed niełatwym zadaniem, jeżeli chodzi o działania profilaktyczne w dziedzinie dopalaczy. Zaangażowanie uczniów do realizacji projektów edukacyjnych wzmacnia jego przekaz i pozwala na rozwój kreatywności młodych ludzi w szkole gimnazjalnej. Wykorzystywanie komputerów w edukacji nie ogranicza się w dzisiejszych czasach do lekcji informatyki, ich zastosowanie przydaje się do realizacji różnych projektów, jak i pozwala na zintegrowaną naukę. Projekty z zastosowaniem nowej technologii i technologii informacyjnej są bardziej atrakcyjne dla uczniów, co zachęca ich do podjęcia działania

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

Pejś, A. (2016). Wykorzystanie technologii informacyjnej w projekcie edukacyjnym dotyczącym „dopalaczy”. Dydaktyka Informatyki, 11, 30–35. https://doi.org/10.15584/di.2016.11.4

Numer

Dział

TIK A SPOŁECZEŃSTWO