Lektury i współczesny nastolatek w (nie)nowoczesnej szkole – próba diagnozy i propozycje rozwiązań metodycznych

Autor

  • Agnieszka Motyka Szkoła Podstawowa nr 4 im. Stefana Żeromskiego w Jarosławiu

DOI:

https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.14

Słowa kluczowe:

szkoła zdalna i stacjonarna, metody pracy z uczniami, uważne czytanie, lapbook, film, mapa myśli

Abstrakt

W odwołaniu do praktyki autorki jako nauczycielki języka polskiego w szkole podstawowej w artykule została przedstawiona krótka diagnoza dotycząca braku zainteresowania uczniów lekturami. Artykuł pokazuje też propozycje pracy z tekstem w czasie zmian (z)reformowanej szkoły zarówno tej zdalnej, jak i stacjonarnej.

Pobrania

Opublikowane

2021-12-15

Jak cytować

Motyka, A. (2021). Lektury i współczesny nastolatek w (nie)nowoczesnej szkole – próba diagnozy i propozycje rozwiązań metodycznych. Dydaktyka Polonistyczna, 16(7), 186–193. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.14

Numer

Dział

KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE